2008. július 5., szombat

Random stuff #4

Végre egy értelmes nap akarom mondani este - a tegnapi. Excelék hazajöttek, aztán kiültünk a ház előtti parkba sörözni. Rájöttem, hogy az a szar az itthon döglésben, hogy nem lehet annyit inni meg bagózni, amennyit megszoktam Pesten… De legalább a pénzem megmarad, és az agyam sem rohad olyan intenzitással, mint szokott. Ma este is lesz valami, sztem meglátogatjuk az újonnan felfedezett vendéglátóipari egységet a Vár felett, hacsak valaki ki nem találja, hogy a völgybe menjünk…

De mivel ezen témák a kutyát nem érdeklik, lássuk az eheti termést:

Gondolom mindenki emléxik még erre – jelentem, tévedés történt, és egyáltalán nem elfeledett arc ő, mint eme kép is mutatja, sőt! Egy egész város felett uralkodik, méghozzá kb. 10 millió alattvalóval. Hamarosan újabb képeket fogok postolni állandó rovatunkba (Dritte Reich-related anime) is.

Következzen az évszázad leleplezése: megdönthetelen bizonyítékot találtam arra, hogy Hideaki Anno Neon Genesis Evangelion című műfajteremtő alkotása plagizáció. Méghozzá nem is akárhonnan lopta az ötletet, hanem egy másik örök klasszikustól. Hogy ez baromság lenne? Ugyan már, mindenki azonnal belátja tévedését, amint vet egy pillantást erre. Remélem, így már evidens. És ha már a feldolgozásoknál tartunk: sosem gondoltam volna, hogy Bruce Lee-t egy ilyen DURVA Pokémon-adaptációként látom viszont… Ez meg szintén related, ugyan nem Poké, hanem valami más fasztudjamilyen mon, esetleg JUGIJÓ, mindenesetre elég nagyot kacagtam rajta.

Szintén Evangelionhoz kapcsolódik ez meg ez. És persze az Azumangához, aminek új rovatot kéne nyitni, mert egyszerűen elképzelni sem tudom, milyen lenne az (anime)világ nélküle, annyira nagy az a CUCC. KIHAGYHATATLAN.

Időzzünk még egy kicsit a klasszikusoknál és a feldolgozásoknál, konkrétabban a DBZ Live Action movie Gokujánál, akinek megpillantása után iszonyatos, artikulátlan üvöltés hagyta el torkomat. Most nem azért, de ennyi erővel én is lehetnék Goku, Maki Goten, Gaston vagy Alex meg Vegita, ennyire mi is hasonlítunk rájuk… Nem akarom előre lehúzni a filmet, de nem várok sok jót tőle… Na jó, azért ennél többet. Aztán: Eva Live Action film – Állítólag nagyon készül, rekordköltségvetéssel, blahblahblah… Már vagy öt éve. Hát nem tudom, mi lesz abból is, mindenesetre a youtube-on rákerestem, és kidobott néhány érdekes dolgot. Mielőtt valaki okosnak kezdi képzelni magát: TUDOM, hogy FAKE, de azért nézzétek, mert fun. Mondjuk Frodó kicsit kifektetett.

Kevesen tudják, hogy anno alapító tagja voltam az AnimeAddicts oldalnak, sőt, keresztapja is, ugyanis a nevét én találtam ki (nem kamu, tessék csak megkérdezni FFnF-et). Aztán rögtön ezután kiszálltam a szerkesztőgárdából, mivel net híján nem tudtam végezni admin-i teendőimet. Azóta az egyik legnagyobb magyar animés oldallá nőtt, ennek örülök is, de még mindig van hová fejlődni. Itt van például eme hirdetmény, melynek kapcsán a szerkesztők elkövették azt a hibát, hogy sokszor a mennyiségre hajtanak a minőség helyett, és ennek ilyen… mulatságos (most visszafogtam magam) következményei vannak. Hajrá gyerekek, csak legyetek egy kicsit kritikusabbak, mert a fenti példa nem biztos, hogy öregbíteni fogja az oldal hírnevét.

Ezenkívül két dolog volna még: az ilyenek miatt fogom törölni magam a „közösségi portálokról” (meg egyébként sem nézem ezeket semmibe, akivel tartani akarom a kapcsolatot, azokkal tartom, akiket meg leszarok, azok hiába jelölgetnek be). Bazmeg embertelen, ami ezeken a szar kommersz oldalakon megy, ideértve a chat.hu-t, supergamez-t meg az összes többit. Ennyi gyökeret nem tudom, honnan sikerült összevadászni… FASZFEJEK.

Végül: ennek az igazságtartalma 100%.

A kuruc.info-t meg lelőtték, remélem, minél előbb visszajönnek.

Kaptok még iMinamimoto-t, mert laza, én meg megyek, kezdek magammal valamit.

Nincsenek megjegyzések: