2008. március 2., vasárnap

Usteam imageboard

Elég nehéz úgy blogot írni, hogy semmi említésre méltó nem történik az emberrel a napi mócsingokon kívül. Ma azonban nem lehet okom a panaszra, egyrészt, mert van egy csomó jó kaja, másrészt mert végre bekötöttük a netkábeleket, és Gaston kiköltözött tőlem, így végre megint magam vagyok. Tegnap pedig egy jó kis sörözéssel megspékelt politikai (kétés)félóra volt a Cégnél. Miután keresztapámékkal kivitáztuk magunkat és visszatértünk főhadiszállásunkra, még egyáltalán nem voltam álmos, ezért végiglapozgattam az Usteam képgalériáját. Ennek folyományaként a mai blogpostban az ott szerzett DURVA tapasztalatokat osztanám meg a tisztelt (L)óbaszókkal (ahol vannak kommentek a képekhez, mindenképpen érdemes elolvasni, elég nagyot ütnek ;Đ ).

Elsőre lássuk az önarckép-szekciót, hogy miféle arcok írkálnak ide. Már a legelső thread villámcsapásként taglózott le, ugyanis fel nem tudom fogni, hogy aki így néz ki, az mi a rákért tölt fel magáról képeket? Egyáltalán, honnan vindikálja az ilyen magának a jogot, hogy kivégezze a retinánkat? A következő szintén vicces, már csak azért is, mert ezen nőnemű (?) egyed afféle exhibicionista, az AoiAnime fórumára is rendszeresen postol magáról hasonló felvételeket. A többi random arcra nem szólok be, ők viszonylag rendben voltak, sőt egy-két szemrevaló hölgyemény még emelte is a színvonalat. Persze voltak még elég kemény figurák, pl. eme hamisítatlan rendszergazda, de mondjuk ez is elég nagyot ütött.

Kicsit más, de még mindig ide tartozó dolog, hogy a random szekcióban ráleltem a VILÁG LEGSZÁNALMASABB EVANGELION COSPLAYÉRE. Nagy levegő, és klikk. Én speciel elég nagyot szörnyülködtem, beletellett pár percbe, hogy magamhoz térjek a sokkból. Végezetül ezt köszönjétek Excel-channak, ő hívta fel rá a figyelmemet. NIGGAMOON. Kemény.

Igazából nem értem, hogy vihet rá valakit a lélek, hogy így leégesse magát? Ezen alakok ugyanis a minimális önkritika legapróbb morzsáit is nélkülözik. Mindenesetre igen sokkal hozzájárultak a nevetésemhez, ezúton is szeretném megköszönni nekik, továbbá bátorítanék minden hasonló arcot, hogy ne lankadjanak a hasonló képek közlésével, ezzel is hozzásegítve az emberiséget egy kis vidámsághoz ebben a széthulló, szürke világban.

Most, miután geci módon beszóltam más emberek KÜLSEJÉRE, lássuk, mit tartogat még eme tsodálatos imageboard: Az első, amin hangosan felröhögtem, ez volt. A következőre szintén szeretném felhívni mindenki figyelmét, ugyanis legalább 10 percig folyamatosan nevettem rajta, és már csak ezen okból kifolyólag sem lehet rossz cucc.

Anime tekintetében időzzünk még kicsit az Evangelionnál - sejtettétek volna, hogy ilyen létezik? Ez azonban még mindig piskóta a mai nap abszolút győzteséhez képest, ami nem más, mint a VILÁG LEGJOBB EVANGELION FANARTJA, mely egyetlen képben foglalja össze az Eva 26 részének minden mondanivalóját és lényegét: IKARI SHINJI IGAZI ÁLMA. Egyszerűen zseniális. Mást nem tudok hozzáfűzni. Aki ezen gyönyszem megtekintése előtt nem látta volna az EVÁt, már ne is kezdje el. Nem érdemes. Ebben minden benne van. ;Đ Végezetül szeretném a Mai-Hime-rajongók figyelmébe ajánlani a sorozat meglehetősen DURVA alternatív befejezését. XD

Ya igen, egy fontos dolgot majdnem elfelejtettem: Gaston hívta fel a figyelmemet erre a kis csodára. DBZ-rajongóknak kötelező.

Najó gyerekek, mára legyen elég ennyi. Ne nézzetek túl sok animét, mert a végén ilyenné váltok, a szobátok meg így fog kinézni.

VISZLÁT

Nincsenek megjegyzések: