2008. március 27., csütörtök

Death Note, állami rablás, cosplay, whatever

Vagyok megint. 2 hétig nem voltam netközelben, ezért nem volt frissítés, de mindegy, úgyse olvassa senki. Azért csak írom tovább, hogy az esetleg erre tévedő lóbaszóknak legyen mivel elütni tengernyi idejüket. Hogy a fent említett lóbaszóknak tényleg nincs semmi más dolguk, mi sem mutatja jobban, mint hogy már kritikát is kapott a blog: az a vád, az a rágalom érte, hogy nem eléggé DURVA. A kritikus nem más, mint Maki volt, akinek ezúton üzenem, hogy 1.: ÍRHATNÁL MÁR TE IS VÉGRE VALAMIT, TE BAROM; 2:. nem kéne beszólni, hacsak nem akarsz így járni te is. Nagy eseményekről most sem tudok beszámolni, jöjjenek helyettük a mindennapi baromságok. 

Deszü Nótót befejeztem, és meg kell mondjam, hogy az egyik legjobb anime volt, amit az elmúlt 1 évben láttam. Végre egy olyan cucc, amiről órákig tudtunk beszélgetni (ilyen se nagyon volt mostanság...). Light/Raito RULZ. Többet nem is mondok, nézze mindenki. Bár annyit még hozzátennék, hogy képmutatónak tartom azokat, akik elítélik KIRÁT, mert jópár ember még durvábbakat is csinálna, ha isteni hatalomra tenne szert. "Minden ember hatalomra tör, mindenki szeretne diktátor lenni, hacsak módjában lenne" - hogy egy örök klasszikust idézzek. Sőt, továbbmegyek: erre a rohadt világra már nagyon ráférne egy KIRA. Persze lehet, hogy ezt csak azért mondom, mert általában szimpatizálok a negatív szereplőkkel, különösen, ha az illető stílusos, márpedig Light nemkicsit az. Elképesztően hidegvérű, nagyon intelligens, ráadásul (az anime második felében) már pszichopata is. Zseniális karakter. Ami az Live Actiont illeti, hát nem estem hasra tőle. Átírták a történetet (szarul), a szereplők közül szinte mindenki el lett baszva: Light NAGYON BÉNÁN néz ki, köze nincs az igazi karakterhez, Misa meg nem elég... "Misás". A shinigamik meg... pffff... Viszont az L-t alakító arc nagyon jól nyomta, sőt külön film is készült a főszereplésével. Mostanság megy Japánban, mi meg várjuk szeretettel. A torrentjét :D És ha már L, ezt Maki küldte, én meg nevettem, szal rossz már nem lehet. Jut eszembe: sok parfüm-, spray- és dezodorreklámot láttam már, de olyat még soha, amely ilyen tökéletesen kifejezte volna, hogy milyen hatást vár el egy igazi férfi egy igazi férfidezodortól. Ajánlom a marketingszakemberek figyelmébe.

Voltunk Kárpátia koncerten is. Jó volt, de úgy látszik, többet kell hallgatnom, mert a számok nagy részét nem ismertem. De végre egy hely, ahol hozzánk hasonló politikai beállítottságú arcok gyűltek össze. Nem nagyon akarok politizálni, de úgy látom, kezd MINDENKINEK a töke nagyon telelenni a mostani politikai maffiával és az állami rablásokkal. Gaston mutatta ezt. Nagyon durva, és mivel korlátlanul magyar forrásból származik, kénytelen vagyok hitelt adni neki. A keresetünk minimum 60, de inkább nagyobb százalékarányban a rablóállam pénztárcájába vándorol. 40% SZJA+nyugdíjjárulék+TB. Aztán a maradékon vásárolhatsz 25% ÁFÁval leterhelt termékeket. Aztán jön a vagyon-nigatlan-és kamatadó. Ha házat vagy kocsit akarsz venni, akkor a 2szer-3szor adózott pénzedből fizess megint adót különböző illetékek formájában. Csodálatos. Felmerül a kérdés, hogy ment-e előrébb a világ, vagy csak az idő szállt el felettünk: régen 10% járt az uraságnak/királynak, 10% a papoknak, a többi a paraszté maradt. Most pont fordítva. Még jó, hogy vége a sötét középkornak... A gáz az, hogy ez a szemét állami lenyúlás úgyszólván politikai kurzusoktól független itt nálunk. Persze most a tetves Gyurcsány-rezsim alatt persze még többet vonnak el. De közben semmi nem fejlődik, az egész ország lepusztul, a befizetett összegek mennek a politikusbűnözők zsebébe, meg cigánysegélyezésre (kurva anyjukat). Az ilyesmi rohadtul fel tud idegesíteni, különösen, ha közben ilyeneket olvasok. BAZMEG HOVA TUDTAK TENNI ENNYI PÉNZT?! Csak ebből a pénzből minden magyar családnak lehetett volna venni egy középkategóriás autót... SZÓVAL, KEDVES MAGYAR ÁLLAM: A JÓ KURVA ANYÁDAT. Na elég a politikából, már így is eléggé felhúztam magam.

Más. "Nem a lélegzetvételek száma határozza meg életünket, hanem azok a pillanatok, amikor eláll a lélegzetünk." - mondta Hitch a Randiguru c. filmben. Hogy ez mennyire így van, azt mi sem bizonyítja jobban, mint hogy majdnem tüdőembóliát kaptam, amikor megpillantottam ezt. Igen, ide jutottunk... No comment. Persze van még más is: amikor ezt megláttam, kb. ilyen fejet vágtam. A KAKTUSZEMBER örök. Ezen meg nevettem. Végül a legalja.hu-ról két kép: ezen jól kiosztanak néhány trógert, a másik pedig az ízlésficam újabb csodálatos példája.

De hogy ne csak folyton szar képeket postoljak, linkelek pár jó cosplayes képet is. PERSZE NŐK. A HARUHIT nem szeressük, de ez szvsz elég jól sikerült. A többi Final Fantasy, amelyből ezt meg ezt dedikálom Makinak, úgyis Rikku a kedvence. Ez szintén szép, nekem meg a végére Yuna-chan :). Végül ez: nem FF, de gyönyörű.

Mára ennyi voltam.

Update: ez DURVA. Meg ez is. Nézzétek és tanuljatok. Van mit. Sőt.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

"Vagyok megint. 2 hétig nem voltam netközelben, ezért nem volt frissítés, de mindegy, úgyse olvassa senki."
Nem igaz! Még a kedvencek közé is betettem az alkonyatblogot! Z.