2008. március 3., hétfő

Mai-Otome Sifr JAJJISTENEM!

Mit gondoltok, mit csináltam ma? Igen, pontosan. SEMMIT. Vagyis holnap nem megyek be Shiru ZÉHÁRA. Most utoljára. És ez nem csak fogadkozás, mivel már elhiányoztam az összes lehetőségemet, ezután kötelező lesz bemenni, ha akarok alapvizsgázni. EL KÉNE KEZDENI TANULNI.

Ma este kaptam egy jó nagy pofont az élettől, ami már kijárt nekem, mivel nem vagyok képes tartani magam a fogadalmaimhoz, azaz hogy az Otome után nem vagyok hajlandó több Mai-sorozatot nézni, ám ezzel a Sifr-el teszek egy kivételt, és adok neki még egy esélyt. A mai nap tanulsága: Soha ne adj még egy esélyt!!! A fent említett anime ugyanis olyan mértékben volt SZAR, hogy megtekintése majdnem a testi épségem rovására ment. Mondjuk egy cucctól, amiben a főszereplőt Sifr Fran-nak hívják, továbbá olyan nevű karakterek szerepelnek benne, mint pl: Raquel Mayol vagy Una Shamrock, nem is nagyon lehet mást várni. De a legjobb: a főgonosz JOHN SMITH BASSZAMEG!!! ÁÁÁÁÁÁÁ!!! Igen, és ő a vezetője a "Schwarz" nevezetű titkos szervezetnek (cionisták?). Ezenkívűl hangosan felordítottam, amikor megláttam EZT: VÁMPÍR HARIMA KENJI GECI!!! ÚRISTEN!!!!






Voltak még idétlenebbnél idétlenebb ruhák, meg persze soksok fanservice, és nem a jó fajtából. Asszem ennyit lehet elmondani tömören erről az alkotásról, bár sztem sokan rá  fognak bukni itthon is meg külföldön is, lehet majd röhögni a fórumkommenteken.

Másik: zuhanásszerűen esik a színvonal a legalja.hu-n. Igen, jól olvastátok. Sosem gondoltam, hogy ezt le fogom írni, de aki ismeri az ominózus oldalt, az tudja, miről beszélek. Egy évvel ezelőtt még minden második képen tudtam legalább mosolyogni, manapság viszont már olyan mérhetelenül béna szarokat raknak be, hogy lassan rosszabb, mint a szánalmas.hu. Egy kicsit több kritikát, gyerekek!

Végül egy jó hír: LESZ SCHOOL RUMBLE 3. SOROZAT! Csak még pontosan nem tudni mikor. A japánok már bejelentették, reméljük, hogy a 2008-as őszi szezonba már bekerül. Bárcsak ott tartanánk már...

Bejegyzés vége

Nincsenek megjegyzések: