2008. március 1., szombat

SZTÁLIN VS. HITLER

Na üdv gyíkok. Egy ideje nem volt frissítés, de ne féljetek, nem tűntünk el. Azóta persze történt néhány elég kemény dolog is, pl. voltam ma iskolában, közelebbről este 7-9 között a Pszichológia Gyak. II. nevezetű kiváló szemináriumon. Komolyan csoda, hogy élve kibírtam... De nem akarok senkit ezzel untatni, mivel (Tomcat jóvoltából) publikus lett a VILÁG EGYIK LEGDURVÁBB KÉPREGÉNYE: SZTÁLIN VS. HITLER. Többet nem is tennék hozzá, hiszen olyannyira zseniális, hogy minden további duma csak levonna az értékéből. MINDENKI OLVASSA, MOST AZONNAL.

Eznkívül bejelentést is kívánok tenni: letöltöttem a Mai-Otome Sifr 1. epizódját. Huh. Az Otome után megfogadtam, hogy nem nézek több Mai-sorozatot, mert annyira nyilvánvalóan a Mai-Himéről próbálják lehúzni a tizenikszedik bőrt is, hogy az már több mint szánalmas. Ám ezt a Sifr-t annyira dícsérték a fórumon, hogy nem bírtam ellenállni a kísértésnek... Talán lesz belőle valami.

ÉS igen, megvan a 2008-as tavaszi animelista. Feltételezésem a loliinvázióról beigazolódni látszik, de szerencsére van közte egy-két figyelemreméltónak tűnő cucc is, ám erről majd legközelebb, most nincs se időm, se energiám kisesszét írni, de ne féljetek, nem marad el.

Végül szeretnék köszönetet mondani Okui Masami O-megami-samának, aki visszaadta a kedvemet és az ambícióimat a japántanuláshoz.

Mára ennyi, jóéjszakát.

Nincsenek megjegyzések: