2008. augusztus 4., hétfő

Cím: Harmincötödik bejegyzés

Basszameg miért kell minden postnak külön címet adni? Ha semmiről nem szól az egész fos, akkor minek nevezzem el?! De máshogy nem küldi el a blogmotor… vagy én voltam béna megint… namindegy, a post címe HARMINCÖTÖDIK BEJEGYZÉS, ugyanis a mai napig ennyi iromány található ebben a kiváló Alkonyatblogban.

Mivel későn kezdtem el a mai blogot és nem nagyon van kedvem linkelgetni, lássuk, mi történt a héten. Illetve nevezzünk ki pár hétköznapi hülyeséget „említésre méltó esemény”-nek, hogy azt hihessétek, történt is valami, nem csak a lóbaszás ment egész idő alatt. Naszóval először a szombati „buli”-ról annyit, hogy Maki megint hozta a szokott formáját, 10-re volt megbeszélve a találkozó a Völgyben, erre leér fél 12-re, húsz perccel azelőtt, hogy indulnunk kellett volna. Grat. Aztán úgy látszik, belebotlott Vas Dzsí-be is. Hogy ezt honnan veszem? Onnan, hogy ma reggel Skype-on Kakarotto engem baszott le MEGINT, hogy hol a faszba volt Maki, hogy megint másnap 10-re mászott haza totál készen. Ya, és hogy ezután ő már nem engedi sehova ROTFLOL. Idézek pár „érdekes” megnyilvánulást eme magasröptű eszmecseréből:

[7:53:06] Surci: mit kellett volna csinálnia, hogy annyira hiányzott otthonról?
[7:53:37] Kakarotto: akárhányszor elmegy hétvégén mindg ez van! Elég volt!!!
[7:54:05] Surci: 24 éves már
[7:55:35] Surci: meg találkozni akart a barátaival is
[7:56:27] Kakarotto: miért nem találkozik nappal??
[7:56:40] Kakarotto: éjszaka dögöljön!
[8:08:07] Kakarotto: belecsaljátok mindig abba a rohadt korhelykedésbe!
[8:08:45] Kakarotto: ott buli van, utána meg nekem itt a káosz!
[8:08:52] Kakarotto: vasgabival is a faszkivan má!!!
[8:09:28] Surci: Egy: mi az, hogy belecsaljátok? a borosüveg ráugrott a szájára, és hiába küzdött a pia ellen, az csak úgy magától beleömlött?! ha nem akarna jönni, nem jönne meg nem inna. Kettő: elég nagy már asszem, hogy belássa, meddig bírja, meg hogy utána hogy akarja intézni a dolgait
[8:09:41] Surci: a barátunk, ha megyünk bulizni, jó hogy szólunk neki
[8:16:19] Kakarotto: nem beszámítható ha hazajön!!!
[8:16:37] Surci: de mi volt? szarrá volt menve?
[8:17:14] Kakarotto: még kérdezed? egy részeggel mit lehet kommunikálni szerinted?
[8:17:41] Surci: mondani lehet neki, hogy takarodjon dögleni
[8:18:21] Kakarotto: persze vasárnap reggel azt kell csinálni, igaz-e???
[8:18:37] Surci: miért? mentetek volna a templomba?
[8:20:10] Kakarotto: tehát szerinted részegen kell itthon lenni, ha nem megyünk sehova???
[8:40:46] Surci: egyébként egy nagy R! ez a beszélgetés, mert mint mondottam, 24 éves felnőtteknek megmondani hogy mit csináljanak, hát... egy kissé érdekes
[8:40:54] Surci: finoman fogalmaztam

Erről ennyit, Makit nem védem, mert a reggelig-kóválygás szerintem is oltári baromság… Nem is akartam közzétenni ezt az egészet, de azt mondjuk enyhén szólva nem kedvelem, ha én kapok olyasmik miatt, amihez semmi közöm, szal a fenti log marad.

Volt még Forma 1 is, ami jó volt – legalábbis Gabcsi barátom szerint. Én az ilyesmit sose néztem semmibe, és erre lehet mondani, hogy hülye vagyok, szerintem viszont azok a hülyék, akik képesek 8 órán keresztül a 40 fokban aszalódni a napon csak azért, hogy lássák, ahogy MÁSOK hogy mennek az autóikkal. Meg 20 K-t kifizetni a parkolóhelyre (gratula, Guszti).

Egyébként egy nagy szar ez a mostani nyár, jóformán semmit nem csinálok, nem is nagyon lehet, lévén nincs melóm (Oh, Felnémet, te világváros!), se pénzem. Na ez egy hülye történet, 80 ruppóm figyel a pesti lakásban, mert aszittem 1-2 hétre jövök haza, arra meg elég lesz 10 rongy. Erre még most is itt rohadok. VasGabrovtól kértem kölcsön 10.000-et, de abból se sok van már. Meg rohadtdrága minden, és csak egyre rosszabb lesz. Már be is jelentették az újabb gázáremeléseket, ami nagyon jó lesz nekünk, különösen Pesten, ahová még vegyeskazánt se lehet szerezni, mint itthonra, lévén panelház. Jöttek is a nagy dumák, hogy ZOMFG a gáz ára át fogja lépni a 150 Ft/köbméter-es LÉLEKTANI határt, aztán jönnek majd az éhség(vagy tüzelő)lázadások, és vége a gonosz Gyurcsok-rezsimnek. Aha, ez volt a benzinnel is, amikor 300Ft/liter felé ment a benzinár, hú, átléptük a LÉLEKTANI határt, most jön ám a parasztgyalázat meg az akasztás… Azóta is arra várunk. Mivel a magyar társadalomnak nincs lelke, így lélektani határa sincs.

De elég is mára ennyi politika, jövő heti kilátások: Bedécs-buli (ha lesz pénzünk), Laura-buli (ha lesz egyáltalán) meg esti sörözés kinn a parkban. Yuteszembe ha lenne fényképezőm, jó képeket tudnék postolni ide a felnémeti naplementékről, nagyon szépek tudnak lenni. Elit hely ez, na XD.

Animét mostanság nem nagyon néztem, 1-2 rész Nanát csak, de az jó, kivéve Takumit, akit testületileg utálunk. School Rumble Sangakki OVA meg azóta sincs, pedig lehetne már… És ha már anime: lehet, hogy éretlennek vagy gyökérnek fognak titulálni (az is vagyok, szal nem sértődöm meg XD), de mindenképpen postolnom kell ezt, ami a DDR Project 4 LÉNYEGE. Külön felhívnám a figyelmet a 2:05–nél kezdődő Cat’s Eye című részletre, valamint a 4:57-nél látható party-stadionra, amit szándékunkban áll megépíteni, amint megnyertük a lottóötöst. Ehhez mondjuk lottót kéne venni, szal nem most lesz, de biztosak lehettek benne, hogy hamarosan el fog készülni R. A DDR PROJECT 1-4-et mindenki nézze, mert nagyon nagy.

Mára végeztem, legközelebb lesznek DURVÁK is. iPic unrelated: iKenshin, mert csak.


2 megjegyzés:

Névtelen írta...

hello há nem semmi ez a bolg . imádom

Surci írta...

Örülök, hogy vannak még normális emberek, akik tudják értékelni az igazi tényfeltáró munkát.

Mindaználtal még jobban örülnék, ha valami nicket vagy blogcímet hagynának a kedves kommentelők, mert így nem igazán tudom, kiknek köszönhetem a lassan 20 fő felé emelkedő látogatottsági mutatókat R.

Köszönöm