2008. augusztus 11., hétfő

Batman vs. Predator & animék

Gaston ma délután Skype-ra bebaszta EZT, ami olyannyira durvának tűnt, hogy kicsit utánajártam a dolgoknak, én is találtam egy hasonlóan figyelemreméltó képregényt. Az első már csorog is le torrentről (tetűlassan), a másikra még egyenlőre nem sikerült ráakadni, de nem nyugszom, míg a kezem közé nem kerül. Ezekről is lesz majd blogpost, ha túltettem magam rajtuk.

Aztán anime: legfontosabb a DETROIT METAL CITY, melynek külön postot szánok, mert DURVA. NAGYON. És emiatt sem akarom holmi Code Geass-okkal egy lapon emlegetni, mert azt is néztem, állítólag kurvajó, hát egyenlőre nem tudom, 2 részt láttam belőle, az alapszitu érdekes, szal folytatom, de vannak elég idegesítő dolgok benne. Pl. a borzasztó hülye nevekről már beszéltem, az ilyen idétlen ruháktól meg mindig is herótom volt, robotoktól dettó, de nem akarom még leírni ezt a sorozatot, lehet hogy jó lesz még valamire.

Nanát befejeztem, kb. a 25. résztől nem tetszett, de ha lesz egyszer folytatása, mindenképpen nézem, mert a szereplők nagyon jók voltak. Most meg belekezdtem egy másik sorozatba, Bokurano néven fut, hát… Engem leginkább a Noeinre emlékeztet, alapszitu nem valami nagy szám, túl sok a főszereplő is, és hát ez is mecha, amit az egy NGE kivételével sose szerettem. Ja meg Gonzo, akiknek a CG-je elől legtöbb esetben minden normális ember sikítva menekül. Akit érdekel, annak linkeltem az ismertetőt, de a lényeg, hogy minden egyes harc után a robotot aktuálisan vezető pilóta MEGHAL, amiről ettől a bigyótól értesülnek szereplőink. Amikor először megláttam, gondolkodtam, hogy folyassam-e egyáltalán, mert ez a karakter GÁZ, ráadásul a legnagyobb faszfej az egész sorozatban, és kurvára irritál. De az openingje nagyon tetszik, és ha 6 epizódot le tudtam nyomni egymás után, akkor csak nem lehet olyan rossz, így ezt is nézzük, aztán majd lesz belőle valami. Vagy nem. A mangája állítólag szintén jó, de a történet más, majd Pesten leszedem azt is, itt már nincs hely a gépen.

Volt még School Rumble OVA, ami jó, de majd akkor írok csak róla, ha mindkét része meglesz. Azán itt van ez a Gurren Lagann is, amitől már előre félek, mert szintén mecha, meg Gainax, de annyira mondják, hogy jó… szal kíváncsi vagyok, bár ennél hülyébb címmel már rég nem találkoztam. Egyébként meg elegem van már a gondolkodtatós CUCCokból, tényleg jók, de így halmazatban már kicsit uncsi. Valami igazán DURVA shounenre vágyom, de nem ám ilyen Blícs meg Natúró, hanem hegy méretű harci aurák, rohadt kemény ultimate technikák, baszotterős fighterek, meg ami kell. Ha valaki tud esetleg ilyenről, akkor legyen szíves mielőbb tudatni velem, mert a végén még Yu Yu Hakusho-ra kell fanyalodnom, aminek az első 40 része finoman szólva nem erről szól.

Itt hívnám fel név nélkül kommentelő kedves olvasóim figyelmét, hogy legalább valami nicket hagyjanak már. Meg fel kéne pörgetni valamivel az olvasottsági mutatókat, így lehet írok valami Naruto- vagy Blícs-fikázást, hátha a gyökerek ráharapnak. Nincs is annál viccesebb, mint 14 éves elborult fanboyok kurvaanyázását olvasgatni oldalszámra (vagy fangirlökét, ha yaoi-oltásról van szó). XD A szavazás hamarosan lekerül, mert már van statgép.

Olvasgattam a Wordpress-es anime blogokat, néhányat linkelnék is, elsősorban femaleanon blogját, mert bár nem igazán értettem soha, hogy mi a jó az epizódblogolásban, de az ő stílusa valahogy megtetszett, aztán BenyoBoy oldalát, valamint Siklara agyrémeit, mert őt már régebb óta olvasom, meg az egyetlen arc, akit ismerek még a korai AnimeAddicts-os időkből. Végül Zaizen Jotaro blogja, akinek bejegyzésein nemkicsit nevettem XD.

Nincs itt semmi más? Ya de, az egyik oldalon találtam egy linket, ami a legelbaszottabb fansubokat mutatja be, de a két kedvencemet ide is beteszem:



Hey?! What’s wrong?! Mi lenne bazmeg, az égvilágon semmi azon kívül, hogy lenyilaztak a gecibe. 

Ezen meg nagyot nevettem. NIGGER. Több kommentárt nem igényel.



Végül ajánlom mindenki figyelmébe ezt, ami az Usteamen manapság a legnormálisabb thread.

Edit: visszaolvasva olyan semmilyen lett ez a post, de néha én is elfáradok. Egyébként kurvára nem volt kedvem ma blogolni, de ha már begépeltem, közzéteszem.

iPic related: iNana


3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Batman Vs. Aliens valóban durva, egyik gyöngyszeme az egyébként nem túl óriási képregény-gyűjteményemnek. Ha érdekel hasonló, akkor ajánlom még figyelmedbe a Aliens vs. Predator vs. Terminatort és a Superman and Batman vs. Aliens and Predatort; mindkettő fenn van a http://freecomicbooks.org -on.
(A Batman Vs. Aliens viszont sajnos nincs, és fogalmam sincs, honnét szedtem le anno.)

Surci írta...

Köszönöm, hogy felhívtad figyelmemet a fenti két gyöngyszemre, már jönnek is lefelé. Úgy érzem, egy négyes kombó-postban fogok róluk értekezni. Remélem nem pusztítja majd el az Internetet.

Névtelen írta...

Ha jó kis shounen fight-os anime cuccra vágysz, akkor nézd tovább Yu Yu-t. A Dark Tournament a vége fele annyira eldurvul, hogy már Son Goku a Genki Dama-t tartva is annyit reagálna rá, hogy "irreális". :D