2008. augusztus 7., csütörtök

Az Élet Értelme

(12:00) Szabó Peti: olvastam már pár blogot és az eddigiek közül a tiéd a legjobb
(…)
(12:28) Surci: najóvan, nézek valami animét
(12:28) Surci: te meg olvassá blogot
(12:29) Surci: lehet majd beleteszlek
(12:29) Surci: veheted megtiszteltetésnek is

Eme beszélgetés tegnap hangzott el emesenen, és mielőtt a fenti jóember örülni kezdene, nem puszta felebaráti szeretetből postolom őt a blogba, hanem mert az alábbi chatlogok szükségesek a cím mélyebb megértéséhez. Az egész itt kezdődött:

(11:13) Surci: yaigen akartam is kérdezni
(11:14) Surci: még mindig buzi játékokkal játszol?
(11:22) Szabó Peti: már nem sokkal
(11:22) Szabó Peti: itt-ott még jön vmi új, azt megnézem, de nem sokat
(11:23) Surci: látom fejlődsz
(11:23) Surci: nem is kell játszani, az szar
(11:24) Surci: nézzél inkább ANIMÉKET BAZMEG XD
(11:24) Surci: ANIME IS SUPERIOR
(11:24) Szabó Peti: néztem, mert nyitott ember vagyok
(11:24) Szabó Peti: érdekelt, mi ez a dolog
(11:24) Szabó Peti: anime...Peti nézz animét
(11:24) Szabó Peti: mert az jó
(11:24) Szabó Peti: nézd, most is alexander andersonos gallérom van, király nem?
(11:24) Szabó Peti: az meg ki?
(11:25) Szabó Peti: nem ismered alexander anderson atyát a hellsingből?????
(11:25) Szabó Peti: milyen barlanglakó vagy te?
(11:25) Szabó Peti: a legjobb arc
(11:25) Szabó Peti: van egy jelenet a negyedik epizódban, amikor megküzd a világ legveszélyesebb vámpírjával fuuu öcsém
(11:25) Szabó Peti: na az nem semmi
(11:25) Szabó Peti: na most erre én:
(11:26) Szabó Peti: ok, megnézem, az a címe, hogy Hellsing? két L-el írják ugye? ok, letöltöm
(11:26) Szabó Peti: de te....
(11:26) Szabó Peti: Játék az csak WoW lehet és láttam mit művelt a barátommal, azóta is ott kockul egész nap, és kincset keres night elf hunterével aki már lassan 79-es szintű és megölte Arthast is az egyik raiden
(11:27) Szabó Peti: és tudod mit én is utálom a wowot
(11:27) Szabó Peti: mert egy rakás gané, 10 millió kocka játssza nap mint nap
(11:27) Szabó Peti: és elbasszák az életüket
(11:27) Szabó Peti: és még fizetnek is érte a hülyék
(11:27) Szabó Peti: mind seggfejek
(11:27) Szabó Peti: a Blizzard meg gonosz
(11:27) Szabó Peti: én alig játszom már
(11:28) Szabó Peti: de én rászoktam anno az animéra, mert érdekelt, milyen az, te viszont nem vagy hajlandó egy nem-WoW játékra rászokni
(11:28) Szabó Peti: ez a különbség köztünk
(11:28) Szabó Peti: nem vagy nyitott eléggé
(11:28) Surci: ROTFLOL BAZMEG
(11:28) Surci: KACAGTAM
(11:28) Surci: nem is kicsit

Hogy mi köze ennek az egészhez? Az égvilágon semmi, azon kívül, hogy később komolyabb hangnembe váltott a beszélgetés, és ekkor merült fel a címben szereplő gondolat is:

(11:54) Szabó Peti: akkor mi lényeges?
(11:55) Szabó Peti: nekem pl a szerelem, hogy legyen
(11:55) Szabó Peti: anélkül érzem magamat bénának
(11:55) Szabó Peti: erre is pár hete jöttem rá
(11:55) Szabó Peti: a többi dolog az eltörpül
(11:56) Szabó Peti: tulajdonképpen amióta suliba jártam életemben, mindig szerelmes voltam vkibe
(11:56) Szabó Peti: már ált isk elsőben is egyszer írtam szerelmeslevelet
(11:56) Szabó Peti: mondjuk érdekesen sikerült, de érted
(11:56) Szabó Peti: de neked mi?
(11:57) Surci: AZ ÉN ÉLETEM ÉRTELME A WAFFEN-SS
(11:57) Szabó Peti: az a vicces, hogy az ilyen kommentjeid folyománya az, hogy ha küldesz nekem egy fájlt, a windows megjelöli, hogy veszélyes forrásból származik és törli azonnal :D:D
(11:57) Surci: R!

ENNYI. Lassan fel kellene már nézni Pestre, kicsit hiányoznak az ottaniak, főleg Barzol, akit a legutóbbi Con óta nem láttam, aztán a suliból néhány arc, nameg persze Joci, aki egy zseniális karakter XD. Hallottam még pár érdekes hírt, pl. a Hercegnő állítólag ki akar békülni velem, mert nagyon megviselte a „szakításunk” anno. Erre azért kíváncsi vagyok, biztos vicces lesz, vagy legalábbis „érdekes”, mindegy, remélem nem lesz igazam, de valahogy sose tudok tévedni. Ya a fenti hölgyeményt felvették az ELTE jogra is, amin „kissé” csodálkoztam, lévén tavaly ilyenkor még ott akarta hagyni a japán szakot, annyira nem ment neki a suli – míg én a csoportunkból az egyik legjobb voltam, erre most már nemcsak az angolt hagytam ott, de japánból se állok valami húdefényesen…

Hát igen, nem volt teljesen irreveláns, amit pár posttal előbb írtam, ti. hogy megkomolyodom. Nekem is felvételizni kéne már Külkerre, mert így sose leszek milliomos. Sőt, lehet menni kéne jogra, ami nem vicc, régen nagy álmom volt, hogy jogász lehessek, jártam is már oda 1 félévet, de azt is otthagytam a picsába, mert rájöttem, hogy kurvára nem érdekel, amit ott tanítanak. Nade ha elvégezném, mi lenne belőlem? Japán szakos ügyvéd? Ügyvéd szakos japán? Hát még ha a külker is összejönne… Na az lenne csak az igazán durva! Basszameg most jöttem rá, hogy mi akarok lenni: JAPÁN SZAKOS ÜGYVÉD-VEZÉRIGAZGATÓ! Onnantól már dől a lé…

Végezetül a fenti komának üzenem, hogy ne aggódjon, mert kizárt dolog, hogy ezt a blogot bárki is olvassa azok közül, akik szemében jelen vendégszereplése miatt kompromittálódhatna.

Ennyi.

iPic kurvára unrelated, de azért van, hogy legyen, meg őt egyébként is szeretjük: iRikku.


2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Drága vagy! Nekem is hiányzol! Szeptember 1-én vagy 11-én esetleg lehetne egy összefutós sörözős délutánt tartani!
Már ha neked/nektek is jó.
Üdv: Barzol

Surci írta...

Jesszus, te még olvasod ezt a szart? Egyébként köszönöm kedves szavaidat, és tudnod kell, hogy ÉN IS NAGYON SZERETLEK ÁM TÉGED!

Najó, elég a buziskodásból, sztem szept. 11 jó lesz, Makival még beszélek addig, de szvsz neki is megfelel az időpont. Majd még jelentkezem. Addig nézzé Dezsnyótot vagy Code Geass-t. Vagy Lagannt.