2009. január 1., csütörtök

2009 első bejegyzése - Szar volt a szilveszteri buli

Aki ismer, tudhatja, hogy nem lehetett túl jó szilveszteri buli, ha Újév napján blogolással és nem zójanodással foglalkozom, dehát nem lehet minden tökéletes. Tavaly már éjfél előtt annyira kész lettem, hogy egy Interfruct-os bevásárlókocsival toltak haza, most meg túlontúl óvatosan álltam hozzá, így nem rúgtam be éjfélig, utána meg (hála a fos zenéknek) megdöglött a buli, így nem is forszíroztam tovább az egészet, hanem hazajöttem aludni.

Jöjjön némi évértékelés, ha már úgyis itt tartunk, kezdjük a negatívokkal, így pl. az egész év egy rakás szar volt, nem igazán tudok olyasmit említeni, ami jól sikerült volna, egyedül talán a nyári 3napos házibuláj lendíti kissé a „+” jel irányába a mérleget. Az igazat megvallva 2002 óta nem volt egy jó évem sem, esetleg 2005 nyarát kivéve, amikor felvettek a japán szakra, de most már ott tartok, hogy bárcsak ne vettek volna fel. Az idei év sem tűnik semmivel sem biztatóbbnak, valószínűleg tovább fog folyni a lóbaszás, amit „egyetemre járásnak” neveznek, bár ha szerencsém lesz, sikerül kirúgatnom magam, aztán már csak némi atyai ordítozást kell végigszenvedni, és végre szabad vagyok, de ez a legjobb opció, szal tuti nem fog bekövetkezni. 

Az idei év egyetlen pozitív hozadéka a gazdasági világválság, mivel ennek figyelemmel kísérése során kezdtem el komolyabban foglalkozni a gazdasággal, így sok új meggazdagodási lehetőségre nyitotta rá a szemem. Ezenkívül még… Nem, asszem semmi más nincs. Elég szomorú, hogy a legpozitívabb esemény egy pénzügyi összeomlás bekövetkezése, ebből is látszik, hogy innen már csak felfelé ívelhet az életem. Tervek vannak, csak meg kéne szabadulni az iskolától. Utána már dőlne a pénz.

Ilyenkor szokás mindenféle hülye fogadalmakat is tenni, amit a kutya nem tart be, így mától megfogadom, hogy leszokok a cigiről, kevesebbet iszom, többet tanulok és a blogot is rendszeresebben frissítem. Esetleg rászokok a pókerezésre, és én is olyan színvonalasan fogom tölteni a szabadidőmet, mint a képen látható AFRO-AMERIKAI ÚRIEMBEREK. És persze igyekszem minél több durvaságot összeszedni, ami talán nem is lesz lehetetlen, ma is találtam egyet, ami bizonyítja, hogy az ezredforduló után sem halt még ki teljesen a férfiasság ebből az emósodó-feminimizálódó-kurvuló világból, és hogy léteznek még IGAZÁN DURVA ARCOK.

Amúgy az Alkonyatblog™ szerkesztőgárdája nevében boldog és főképp ANYAGI SIKEREKBEN GAZDAG új évet kívánok minden kedves olvasónknak, és főleg saját magamnak.

iPic related: iWish.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez a meggazdagodási lehetőségek duma érdekes, illetve olyan könnyednek hangzik. :P

Névtelen írta...

Bocs a dupláért, de a Peti gyerek tényleg nagyon komoly. Istenem. XDDDDD

Surci írta...

A meggazdagodás elsősorban lelkialkat kérdése, meg persze sok kitartás és tanulás kell hozzá - nem feltétlenül egyetemi tudásra gondolok, inkább az élet iskolájára. A lényeg, hogy AKARJ meggazdagodni.