2008. december 22., hétfő

Ötvenedik bejegyzés: SZERELMES VAGYOK!

Amúgy nem, csak csóró, épp emiatt nem volt mostanában blog, ugyanis a helyzet orvoslására kellett zseniális meggazdagodási terveket kigondolnom. Született is néhány (rohadtsok) ötlet, de erre nem akarok több szót vesztegetni, lényeg, hogy a gazdasági válság a blogot is elérte, mivel Makit egy hónap után eltessékelték a munkahelyéről létszámleépítés címszóval, így most megint munkanélküli.

A fenti okok miatt mostanság nem nagyon tudtam DURVÁKKAL foglalkozni, de maradt még néhány az archívumban, és persze néha másoktól is kapok „érdekes” CUCCokat, ezt pl. Alex küldte, én meg először azt hittem, hogy mókázik, de rá kellett jönnöm, hogy a valóság sokszor felülmúlja a legkeményebb (rém)álmokat is. Pont akkor fejeztem be az anime-prezentációmat, amikor ezt megkaptam, hát gondolkodtam is erősen, hogy az „anime-manga-ipar hanyatlása” című részt kihúzom a francba, és beteszem a fenti képet, annál egyértelműbben úgysem lehet elmagyarázni. Linkelek egy leírást is erről az ANAL című csodáról, több kommentárt nem fűznék hozzá, álljon itt szörnyűséges vádirat gyanánt, hogy milyen mélyre képes süllyedni az emberiség.

Kicsit más, de még mindig ide tartozik ez, az egyik kedvenc oldalamon találtam, hát rég nem röhögtem akkorát. Aztán van pár IGEN DURVA kép, így pl. ez a mostanság elkerülhetetlen Pokémonból. Már annyiféle variációját láttam ezen sorozat alternatív megvalósítási módozatainak, hogy fogalmam nincs, miért nem váltanak az alap designról valami ezekhez hasonlóra, tuti a kedvenc sorozatommá válna pillanatok alatt. Még egy kis manga-related CUCC: Popeye yapán módra. LEGJOBB. Ehhez pedig jöjjön egy elég erősen uraló kép, aki látta a Berserk című opuszt, annak nem kell magyarázni. Ezt pedig gondolom mindenki ismeri, de végre megjelent az apdételt változat is.

Van még egy baromi jó Haruhis kép, valamint egy DBZ-Naruto-crossover, ami bármekkora sértés is, nem akarom kihagyni a linkek közül.

Nézegettem a 2008-as téli animelistát, kivételesen kellemes meglepetés volt, nem akkora fos, mint amire számítottam, van pár ígéretes sorozat (melynek a 90%-át úgyse fogom nézni, de azért jó látni egy kis változatosságot a LOLI-óceánban). Amióta a Sout Eater-t nem subbolják, a Ga-Rei Zerot meg lusta vagyok torrentezni, kényszerpihenőn vagyok, épp ezért kezdtem bele a Kaiji című sorozatba. Majdnem beszartam amikor először megláttam a karadesignt, de ha az ember túlteszi magát a rabbikat megszégyenítő kampós orrokon, egy igencsak élvezhető és érdekes sorozatot kap, ajánlom mindenkinek, főleg, hogy afőszereplő egy IGAZI FÉRFI (kapcsolódó kép – Kaiji-Kira crossover XD), emellett meglehetősen DURVA arcok vannak benne. Egy dolgot várok még marhára, az Evangelion második mozifilmjét, mert abban végre lesz ASUKA. ASUKA IS SUPERIOR. Ezen állítással nem lehet vitatkozni.

Majd leszek a napokban, úgyis itt a karácsony, amit rühellek, illetve nem magát az ünnepet, csak a körülötte lévő vásárlási hype-ot, amin mindig felidegesítem magam, és akkor az adrenalintól kissé összeszedettebbek lesznek a gondolataim.

iPic most kivételesen nincs, kaptok helyette egy cuki Mikulásos képet, ha már az alkalomból is elfelejtettem írni: Nevada-tan karácsonya R. 



3 megjegyzés:

terika írta...

Ehhh, reggeli indító lökésnek kitűnő volt ez a bejegyzés. :D Érdekes a többi írásod is nagyon, vagyis írásotok, most viszont belevetem magam a szakdolgozati gyönyör-tengerbe...

Surci írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Névtelen írta...

Ajánlom mindenkinek, aki üzleti hitelt keres, Benjamin úrnak, aki négy millió dolláros hitellel segített vállalkozásom elindításában, és ez gyors volt. Amikor kölcsönöket kaptak tőlük, meglepő volt, hogy milyen könnyű dolgozniuk. A folyamat gyors és biztonságos volt. Mindenképpen pozitív élmény volt. Kerülje a csalókat itt, és lépjen kapcsolatba Benjamin On úrral. 247officedept@gmail.com. WhatsApp ... + 19893943740. ha üzleti hitelt keres.