2008. november 4., kedd

Tömegközlekedés, média és néhány link

Újabb csodálatos nap virradt reánk Gyurcsányisztánban, így elhatároztam, hogy írok valamit a blogba is. 

Ma a nagy országjáró utazások alatt szerzett élményeimet osztanám meg olvasóimmal, ugyanis vidékiként minden (két)héten egyszer haza kell utaznom a világ szívcsakrájának központjába, amit a térképen Felnémet címszó alatt találnak meg az ezoterikában járatlan barlanglakók. Mostanság nem vagyok elememben, így sajnos a klasszikus módszer helyett (a cirka 120 km lefutása csomagokkal mindössze 1.002446 perc alatt) kénytelen vagyok a Volán és a MÁV szolgáltatásait igénybe venni. A Volánnal a rohadt magas jegyárakon kívül nincs is semmi gond, tiszta, igényes, gyors, pontos. Viszont vannak bizonyos hátulütői is a limitált ülőhelyek miatt – konkrétan az öregasszonyok. Egy ilyenbe sikerült beleszaladnom most is. Péntekenként ugyanis a hazautazó diákok miatt tömve vannak a buszok. A felszállásról külön fejezetet lehetne nyitni, a Tekken harcai az ott lejátszódó FIGHTokhoz képest babazsúrok. De aztán mindenki feljut valahogy, és ilyenkor jön a buli általam legkedveltebb része: 60 év körüli öregasszony érkezik (100 csomaggal) persze késve, amikor már mindenki elfoglalta a helyét. Ez történt most is: felszáll a nyanya, megkérdezi van-e hely. Sofőr mondja nincs, de nem baj, azé ő felszáll. Tolakszik ezerrel, majd megáll felettem, és elkezd bámulni, azzal a nézéssel, hogy ”Ha nem születtél volna meg, te kis mocsok, most lenne hová letenni a seggem”. Én persze úgy teszek, mintha nem vennék róla tudomást. Aztán jött a duma ”ezek a mai fiatalok nem adnák át a helyet az idősebbeknek”- felkiáltással, amit szintén leszartam. Mé nem jöttél előbb bazmeg. Erre elkezd pampogni nekem, hogy nem gondolom-e, hogy pofátlan és neveletlen vagyok. Na erre lebaszta az agyam az ékszíjat, és a következő módon fejtettem ki álláspontomat: 

„Asszonyom, miért szállt fel, amikor tudta, hogy nincs ülőhely. Különben is, nekem nincs jövedelmem, mégis fizetnem kell a menetjegyért, míg ön tudtommal ingyen utazik, bár kap nyugdíjat”.

Erre persze rögtön elkezdte verni a nyálát, hogy micsoda bunkó vagyok, és hogy vegyem tudomásul, hogy ez neki jár, mire tudomására juttattam, hogy akármennyire is rikácsol, én nem fogok felállni neki. Erre nagy puffogva letakarodott. 

Utálom az ilyesmit, mert nekem kell magyarázkodnom, ha más a hülye. Anyádat te vén majom. Ha arra van energiád, hogy egy csomó szarért összejárkáld a várost, akkor állni is tudsz bazmeg. Persze ha egy 80 éves embert látok, aki tényleg nem bír állni, annak én is átadom a helyem, de az ilyen parasztok felőlem felfordulhatnak. Sőt, még szívességet is tennének a világnak.

Vasárnap esti budapesti túránkhoz a Magyar ÁlomVasutak minden igényt kielégítő szolgáltatását tapasztalhattam meg újfent. Mocsoktól ragadó fülkék, állandó késés, nem is sorolnám, ez alap a MÁV-nál. Ráadásul többet kell fizetni érte, mint a tiszta, pontos Volánért. Abba is hagyom, mielőtt jobban felbasznám magam.

Volt még más is, a napokban pl. a Senorita Szöszi című, nehezen alulmúlható műsorban gyönyörködtem, kommentárt nem fűznék hozzá, legyen elég annyi, hogy még az én durvuláshoz szokott idegrendszeremet is megviselte, 5 perc után úgy éreztem, innom kell valami töményet. A „Celeb vagyok, szarnom kell!” fedőnevű merényletre nem térnék ki különösebben, főleg miután a BenyoBlogon helyettem is lefikázták. Volt még egy DURVA, amikor ma az esti iskolába igyekeztünk Excellel, „A sztárok a fejükre estek” nevezetű, hasonló kaliberű népművelő műsor plakátján akadt meg a szemem. Na most finom voltam és nőies, ha a teljes igazságot akarnám írni, azt mondanám, hogy kocsányostól szakadt ki mindkét szemgolyóm, mert kit láttam a „sztárok” között a plakáton? HORVÁTH MENGELICA ÁGNEST BASSZAMEG!!! Tedd tönkre az országot, cserébe ingyen utaztatnak és tévésztár leszel. Soha nem gondoltam volna, hogy egyszer ide fogunk jutni, de a gyakorlati tapasztalat bebizonyította, hogy mindig van lejjebb. Még innen is. Ki tudja, legközelebb Gyurcsány lesz a vendégszereplő a Barátok köztben. Mert megérdemeljük.

Na jöjjenek a linkek, mert az is van néhány, elég vegyes, de azért megpróbálom valahogy rendszerezni őket. Kezdjük némi politikával, lévén ma dől el az USA-ban, ki lesz az új Világführer. Ezen a Bush-mangán nevettem, de kapcsolódik eme Geass-ból már ismert felállást bemutató kép is. Ezt meg a Bombagyáron találtam. Kurvajó.

Itt van még az Usteam jelenlegi legértelmesebb thread-e, gratula a színvonalhoz.

Végül az elmúlt időszak LEGDURVÁBB KÉPE, és egyben jelenlegi hátterem.

Lett volna még több link is, de BESZART EZ A KURVA LINKELŐGECI, így a többit legközelebb kapjátok.

Új szavazás is kikerült az oldalra, lévén a statgép csak az egyéni oldalletöltéseket méri, így nem tudjuk, kik a visszatérő olvasóink. Egy emberről tudom, hogy rendszeresen olvassa ezt a szart, egy Stoker nevű arc, egymillió éve még írogatott az Aoi fórumára is, onnan volt ismerős a nick, ezúton köszönjük neki.

iPic unrelated: iUtena.


Nincsenek megjegyzések: