2008. november 7., péntek

Bebasztam tegnap + további linkek

Kellene már valami értelmes dologról is írni, ahogy a többi blogger teszi, nemcsak a netről összeszedett szart lapátolni ide. Meg is tenném, ha tegnap nem basztam volna be már megint úgy, hogy tiszta csoda volt, hogy egyáltalán hazajutottam. Valamit kezdenem kell magammal, mert úgy látszik, nagyon legyengült a szervezetem alkoholtűrő képessége. De tényleg, manapság feleakkora mennyiségtől kész vagyok, amin régebben csak nevettem. Persze az is lehet, hogy nem éhgyomorra kéne inni, és nem 5 felest fél óra alatt… Amúgy egy egész jó helyet találtunk, 150 volt az sör (akció volt), meg 100 3 cent Berentzen, amiből lement vagy tizenkettő minimum… Nem számoltam… Hazafelé meg bealudtam a buszon, így a végállomástól vissza kellett gyalogolnom… Még jó hogy nem raboltak ki… Amúgy furcsák nálam ezek a nagy bebaszások, mert agyilag mindig teljesen rendben vagyok, még sosem felejtettem ott egy helyen se semmit, se kabátot, se pénztárcát, ha kérdeznek valamit, rendesen tudnék válaszolni még 6 feles után is, csak összeakad a nyelvem, meg kibaszott álmos leszek. Namindegy.

Jöjjenek a múltkor elmaradt linkek, elsősorban Haruhi, amitől valamiért az istennek nem tudok megszabadulni, mert amekkora szar, akkora baromságokat tudnak kitalálni hozzá. Itt van ez némikép DBZ-related dolog, majd egy Tengen-Haruhi-crossover, és egy igen DURVA fanart, amit innen tölthettek le, valamint egy egész jó kép, csak kár, hogy az animében a főszereplő nem alkalmazta a többieken, aztán saját magán is az ábrán bemutatott módszert már az első 3 percben, mert akkor egy igazán élvezetes és nézhető CUCCot kaptunk volna.

Van ezenfelül 3 NGE-GEASS Crossover, (nem tudom minek linkelek crossovereket folyton, lévén semmi értelme, de nekem nagyon tetszenek, akinek meg nem, az bekaphatja): CC mint Ayanami, egy Ikari Lelouch, végül a legjobb. Aztán kiderült a bolygórobbanások OKA is (amúgy ez szerintem is béna, de amikor megláttam akkorát röhögtem, hogy bűn lenne nem megosztani), valamint jöjjön Excel remekműve, amit az esti iskolában hozott össze. Érdemes megfigyelni a Nap által képviselt szimbolikát. Ya igen, még egy jó cosplay.

Aztán van mindenféle hülyébbnél hülyébb kép is, pl. Yugi női kiadásban egy szvsz igencsak jól sikerült fanarton (elég FULLOS). A mostani Azumanga-adagot Kimura-sensei képviseli, aki beállt Castróék közé. Itt megtekinthető egy Cartoon Network-os DBZ-grafika. Ennél DURVÁBB NIGGER-ábrázolást pedig még sosem láttam rajzfilmben. DBZ-vel kapcsolatban volna még néhány kép, de azokat inkább nem postolom, lévén olyan szinten DURVÁK, hogy még ennek a blognak is sok lenne.

Animével kapcsolatban Barzol szólt, hogy lesz (van?) egy második világháborús CUCC, de bár fantasy, oroszok a főszereplők, ráadásul úttörők XD. A címe First Squad, a trailere alapján érdekesnek tűnik, remélem nem megy el a Fate/Stay irányába.

Néhány adalék az előző postjaimhoz, a múltkor írtam a fültágítós (fehér) NIGGEREKRŐL, most pedig találtam egy remek képet, ami teljes mértékben visszaigazolja az ezen lények alsóbbrendűségét valló elméletemet. A neoliberalizmusról szóló postomhoz még egy extra, Bogár László professzor ugyanis nálunk tanít, majd igyekszem meginterjúvolni a válsággal kapcsolatban, hogy csakugyan ilyen reménytelen-e a helyzet.

Mára végeztem, megyek alszom egy kicsit, mert este megint buli lesz.

IPic related: iDrink

Nincsenek megjegyzések: