2008. május 1., csütörtök

SakuraCon 2008

Mostanság nem jut túl sok időm a blogolásra, mivel új hobbim van, közelebbről: kitűzték a japán alapvizsga időpontját, így szokásommá vált a nap legnagyobb részében kanjikat magolni meg Shiruzni, ám ez sajna nem olyan érdekfeszítő, hogy blogpostra legyen érdemes. Az elmúlt 2 hétben azért történt néhány említésreméltó dolog, ezenkívül összegyűlt pár meglehetősen DURVA CUCC is, melyet lentebb osztanék meg a nagyérdeművel.

Nade elég a süket dumából, jöjjön a jelen post magjának számító élménybeszámoló, azaz SakuraCon 2008. Már a jegyszerzéssel gondok adódtak, ugyanis 2 héttel előtte elfogyott az összes elővételes jegy, de egye fene, nyitáskor lesz még 500 db, abból majd csak tudunk szerezni, max. korán fel kell kelni szombaton, gondoltuk mi. SZAVAKKAL LEÍRHATATLAN, hogy ezesetben (szokásomtól eltérően) MEKKORÁT TÉVEDTEM. Reggel 8-ra értünk a PeCsa elé, erre mit látunk? Legalább 50 méteres sort. Nabaszki, gondoltam, ennek lőttek., de azért beálltunk + felhívtam Minát, aki most szervező volt, nem-e tudna valahonnan leakasztani 4 VIP-jegyet, ha már úgyis a pénztár körül tevékenykedik. Azt mondta, majd meglátja, és visszahív. Nem fűztem hozzá túlzott reményeket, de azért tovább áztattuk magunkat a szakadó esőben, miközben mögöttünk már 100 méteresre nőtt a sor… Egyszercsak csörög a telefon: VAN JEGY GYEREKEK! Na gyorsan ki a sorból, hátra a VIP-bejárathoz! Azt hiszem, Minának sokáig hálásak lehetünk még, mert nélküle sose jutottunk volna be. Azért nem titkolt kárörömmel gondoltunk arra a sok szerencsétlenre, akik fél 10-kor összeverekedtek a pénztár előtt, míg mi már rég egy padon sörözve vártuk a nyitást. Még meg kellett várni Barzolt, aztán irány a CON. Benn a szokásos tömegnyomor + a szokásos árusok fogadtak, és a jó programok nagy része is inkább vasárnapra került most, viszont volt egy nagycsomó új manga és a legjobb hírek, pl.: LESZ NANA & DEATH NOTE MANGA MAGYARUL!!! Meg Berserk is, bár az nálam már olyan „kit érdekel”-kategória – szép, szép, de a hentaigorefanservice-nél azért kicsit több kell, hogy meglepődjek. Pl. normális történet… mindegy, BERSERK ANIME RULZ. Nem voltunk benn túl sokáig, mert Barzolnak szülinapi bulira kellett mennie, mi meg beültünk kocsmázni, mondván, az Afterparty-n találkozunk. Én 4 körül hazamentem aludni, és 9-re értem vissza, erre mit látok? Hogy Maki már beszélni se tud rendesen. Szerencsére Barzol meg Rudi azért tartották a szintet. Gyorsan bepótoltam a kimaradt piákat, aztán vártam a DN-számokat – sajna a Zetsubou Billyről lemaradtam, de a What’s Up People-re buliztam egy sort – kivételesen Maki jóvoltából, ugyanis ezt pont ő kérte. Mondjuk vicces volt látni, hogy amint kihallattszott a DN-számok első akkordja, minden, addig a folyosón álló/ülő/beszélgető/piáló ember egyszerre kezdett a táncterem felé rohanni . Az Afterparty után még fárasztottam Barzolt egy sort a szerelmi bánataimmal az éjjel-nappali kocsmában hót részegen, de már beszélni is alig tudtam... Gondolom hülyének nézett. Én a helyében azt tettem volna.

Hát nem is tudom… Valahogy nem volt most olyan túl nagy Con-hangulatom, de az afterparty kicsit dobott a mérlegen. Legközelebb pia helyett ELSŐSORBAN a Conra koncentrálunk.

Ami mellett nem tudtam szó nélkül elmenni, az a Naruto. Ill.a rengeteg NARUTARD, aki a ott megjelent. Persze számítani lehetett az áradatra, de hogy ENNYIEN LEGYENEK, azt nem gondoltam volna. A Naruto alapvetően egy gyenge, szar, soha-véget-nem-érő fillerhalmaz, épp ezért nem tudom felfogni, mit esznek rajta ennyien. És nem csak a n00bok, akiknek ez a második-harmadik animéjük, hanem olyanok is, akik már tapasztaltnak számítanak a témában… Már komolyan ott tartottam, ha meglátok még egy Natúró-karaktert, hát agyonlövök ott mindenkit, aztán felakasztom magam. Akkor már inkább a BLÍCS. Vagy inkább az se… Ezenkívül probléma volt, hogy jópár juggernaut valamiért egyszerűen képtelen felfogni, hogy AZ ELEFÁNT MÁR NEM DIVAT!!! De most komolyan, kinek hiányzik egy retinarobbanás? Így én is csak azt tudom javasolni, amit valaki már leírt a Con fórumán: „Kedves nem_éppen_cosplay-alkatú lányok: azzal, hogy belebújtok egy fanszervíznéni ruhájába nem az önbizalmatokat hirdetitek, hanem az önkritikátok kemény hiányát. Noennyi.” Tökéletes végszó.

Ami viszont pozitív volt, az a sok Misa-Misa. Legalább 40 szaladgált belőlük a Conon, és a legtöbbjük jól is nézett ki.  Ja igen: a szombati Cosplay-versenyt azért sikerült elcsípnünk. A sokadik Naruto-Sasuke-Akatsuki-cosplay után végre jött egy Misa-chan.

Misa a színpadon: „Sziasztok, Misa-Misa vagyok a Death Note-ból.”
Maki a terem végében: ”Na végre! Akkor írd már fel a listára az összes Narutóst!
A terem végében nagy röhögés.

Na röviden ennyi, legközelebb nem iszom délelőtt, csak az Afterparty előtt. A vasárnapi Cosplay-performance kategóriát egyébként Zseniális Teknős nyerte (mindig nevetek ezen a néven XD), szvsz megérdemelten.

Jut eszembe: már gondolkodtam, hogy címkézni kéne a postokat, de egyenlőre letettem róla, mivel a kb. 95%-uk a „DURVA” és/vagy az „ÓÓÓÓ BAZMEG” kategóriába kerülne. Lássunk most is pár képet, melyekre fel lehetne ragasztani eme cimkéket: ez alkalommal a Pirítósember vezeti a listát, persze szorosan a nyomában van a Szúnyogember feat. Darázsember-duó. Kicsit más, de ezen baromi nagyot nevettem: HITLER JÉZUS, mint a világ elfeledett főgonosza. BAZZ. Na igen, retardártak mindenhol vannak. Ezen meg besírtam.

Ezt a blogot ajánlom a politika iránt érdeklődők figyelmébe, nagyon jó stílusa van, én hülyére röhögtem magam rajta. És ha már politika, akkor nagy pénz, ha nagy pénz, akkor luxus: aki szeret nyálat csorgatni, ezeket nézze meg. Luxusjacht. KÉNE.

A végére egy találós kérdés: MI LÁTHATÓ EZEN A KÉPEN? A megfejtéseket a kommentek közé kérem küldeni.

Nincsenek megjegyzések: