2008. május 14., szerda

Random stuff #2 + helyzetjelentés Felnémetről

Postolnám az elmúlt 2 hétben összegyűlt figyelemreméltó CUCCokat, ahogy ígértem: először itt a tegnapi képhez tartozó page, melynek a galériáját is érdemes megtekinteni XD. Következő: Ponyvaregény a lá Cowboy Bebop ("Pofánlőttem Marvint bazmeg!" "Há' minek lőtted pofán bazmeg?!"), és ha már Ponyvaregény: Samuel L. Jackson. Itt pedig a világ egyik legértelmesebb játéka. Ma találtam ezt: A világ legegyszerűbb szakítása. Egyébként érdemes elolvasni ezen blog többi bejegyzését is, már csak azért is, mert én iszonyat nagyokat kacagtam rajta + némileg kapcsolódó flash video. Ez a maga egyszerűségében zseniális: Hol hibázik Tracey?.  Aztán: Big Brother Contest, ahol Edward Elric nagy magabiztossággal viszi a pálmát. Végül: Sátán és Vegita oltári bulija -  PARTY HARD BAZMEG. Ez meg kurvajó.

Külön bekezdést érdemel a Harmadik Birodalom ábrázolása az anime-manga-related képeken. Ezzel régebben már foglalkoztam, most közzétenném a témában felgyűlt többi grafikát is, sőt állandó rovatot is indítok eme figyelemreméltó témának. Btw érdekes, hogy az Azumangát valamiért mindig megtalálják az ilyenekkel, rögtön 2 képet is tudok linkelni, klikk ide meg ide. Egy igen korrekt honlap pedig teljes egészében ezen témának van szentelve, érdemes végigböngészni. Ez meg aranyos. De a LEGDURVÁBB még hátravan, kapaszkodjatok gyerekek, mert én leestem a székről: HITLER PIKACHU GECI!!!

Nem kapcsolódik ugyan a mai témához, de muszáj tudósítanom a kedves elvtársakat a felnémeti helyzetről is, ami úgy tűnik, egyre fokozódik. A kedves szomszéd ugyanis tényleg beköpött Gogétának, aki ettől azonnal 4. szintre változott és most mindenféle retorziókkal fenyegetőzik. Szembesítést is kilátásba helyezett, amely kissé megnehezíti a dolgokat, lévén a mi verziónk kb. 0%-ban fedi a mocsadék rinyálását. Namost Gogéta kinek hisz? Hát persze, hogy a faszkalapnak, mert ugye kurva fontos, hogy ez a buzi (mert hát ő a SZOMSZÉD, ezért a véleménye baszottul mérvadó) mit gondol. Érdekes, hogy ezen az egy kreténen kívül egyetlen környékbelit sem zavart az egész dolog, amikor megkérdeztük. Szarnék is az egészre nagyívben, ha nem tudnám, hogy ennek újabb elcseszett hétvége lesz a vége. Tudniillik nem azért megyek haza 3 hetente egyszer, hogy az ordítozást hallgassam. Mindegy, remélem mire oda kerül a sor, lenyugszik. Ya igen: aszongya Jehova Tanúja, hogy „megdönthetetlen bizonyítéka” van ám neki, közelebbről felírta a rendbontók autóinak rendszámát (ez Gabi meg Guszti kocsija), és majd ő jól kinyomoztatja a rendőrséggel, hogy kié is volt a két gépjármű. ÉS AKKOR MI VAN?! Hívd a rendőrséget, a hadsereget, sőt a NATO-T BAZMEG, bombáztasd le velük a delikvenseket, elvégre főbenjáró bűnt követtünk el mindannyian: 20 éves létünkre képesek voltunk kerti partit rendezni! HOLY SHIT! Na mindegy, nem is éri meg ennyit foglalkozni ezzel…

Mára végeztem, holnap vagy holnapután kaptok filmreview-t, mert láttam pár megtekintésre érdemes alkotást. Maki meg mit kezdett el nézni? Pontosan, HARUHIT. Ha befejezte, majd véleményezi. Az én álláspontom ezügyben ismert.

A végére még egy kis Evangelion: Ayanami fullextrás kiszerelésben, és iAsuka, mert az jó.

Nincsenek megjegyzések: