2008. szeptember 16., kedd

Animecon nincs, vannak helyette NIGGEREK

Na végre (?) elkezdődött az iskola, remélem hoz némi rendszert teljesen szétesett életvitelembe. Ma volt az első nap, ill. tegnapi lett volna, és ha nem lettem volna olyan picsa másnapos, be is mentem volna, ehelyett inkább zójanodásképpen Rudival mászkáltunk a kőbányai kínai piacon.

Mint a fentiekből is látszik, a hétvége igen jól sikerült, szombaton is ittunk, vasárnap meg alapból a Cégtől mentem az Oázis nevű kultúrlétesítménybe, ahol is végre találkoztam Barzollal. Mivel fizikus létére ő a legbölcsebb mindannyiunk közül, meg is kérdeztem, lehetséges-e, hogy a Nagy Hadronütköztető rendeltetésszerű használata elhozza a világvégét, ha már a múlt héten elmaradt. Szerinte ennek kisebb az esélye, mint annak, hogy Elvis Presley egy repülő csészealjjal elgázolja a Loch Ness-i szörnyet. KIVÉVE PERSZE, ha a közvetlenül a gyorsító mellett a protonok ütközésének pillanatában NULLÁVAL OSZTUNK, mert akkor ez történik. Legalábbis valami hasonlót mondott, már nem emlékszem rendesen... Az Animecon idén kimarad, jegyet SEHONNAN nem tudtam szerezni 3 NAPPAL az elárusítás megkezdése után. Annyira mondjuk nem sajnálom, vásárolni úgyse szoktunk semmit, a Blícs-és Narutardok fikázását pedig a kocsmából is meg tudjuk oldani, így a belépőre szánt 1500 Ft nem fog kárba veszni. Egyedül az afterpartit sajnálom, azon azért jókat szoktunk bulizni... Fene tudja, talán arra valahogy majd csak bejutunk. Animékről most csak annyit, hogy amilyen jól indult ez a Code Geass, úgy rontják el a végét. Még hátravan vagy 3 epizód, szal reménykedem valami jó befejezésben, de nem hiszem, hogy összejön. Kapcsolódó: ezen oltári nagyot nevettem.

Más: DBZ Live Action - Maki a múltkor mutatta EZT, amire én ilyen fejet vágtam. Azt hiszem, az egész szerkesztőség nevében beszélek, amikor azt mondom, hogy teljesen egyetértünk az itt elhangzott véleményekkel.

Linkelnék még néhány durvát, így pl. ezt meg ezt. Aztán itt van ez, ami ugyan már elég régi, mégis mindig fetrengve röhögök, ha megnézem, végül eme igen kreatív (és szvsz beteg) joystick XD. Alex pedig ezt küldi mindenkinek.

Még valami, amin ma hazafelé a buszon megakadt a szemem: a Ferenciek tere-Újpalota-távon utazva 20 perc alatt 3, azaz HÁROM fültágítós fiatalt is láttam. A fülbevaló még csak oké, majd kinövi a gyerek, de hogy valaki képes ezzel egész életére elcsúfítani magát? Komolyan nem fér a fejembe... ENNYIRE NIGGEREK AKARTOK LENNI BASZKI? Költözzetek Ungabungaföldre, ott divat az ilyesmi. Ha valaki nem értené, miről is van szól, szívesen elmagyarázom szemléltető eszközökkel is:


Emberi lény vs. NIGGER.
A különbség nyilvánvaló.


FEHÉR NIGGER vs. REAL NIGGER.
Nem látok semmilyen különbséget.


Komolyan nem a rasszizmus beszél belőlem, de ez egész egyszerűen nem Európába való. Ennyi. Amúgy találtam egy eléggé idevágó logót is. Figyelemreméltó.

Megint kimaradt sok minden, de reggel korán kell kelnem, így mára végeztem.

iPic related: tárgyfelvétel a Neptun-rendszerben.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

nah meg a csuklásom XD

Surci írta...

Ja, kicsit már kész voltál a végére. Szoknod kell még az éjszakázást.

És máskor, ha kommentelsz, ÍRD MÁR ODA A NEVED BASZKI!