2008. június 28., szombat

Ide jönne a cím...

Elég nagy gondban vagyok a címadással olyankor, amikor nem valami konkrét és fontos téma (mondjuk DÉBÉZÉ, DEZSNYÓT vagy egyéb CUCC) okán csapok a virtuális lecsóba, hanem csak fejbebasz az ihlet, és egyszerűen írnom kell mindenféle hülyeségekről, lehetőleg a legnagyobb összevisszaságban, minimális szövegkohézió nélkül. Mint mondjuk most.

Hát először is helyzetjelentés Felnémetről - jelenleg ugyanis itt tengetem napjaimat. Hiányzott már, túl sokáig dekkoltam Pesten. Nem is csinálok semmi érdemlegeset, reggel meg este megcsinálok ezt-azt amit anyáméknak kell segíteni, napközben meg éjjel meg a gép előtt rohadok, RTW, anime-manga meg minden ilyen hülyeség. De legalább itthon nem cigizek meg nem iszok. Ez a rézbaszás még menni fog kb. 1 hétig, aztán össze kell szednem magam, melót kéne keresni, meg ideje lenne elkezdeni tanulni a téli alapvizsg-UV-re. Tényleg, ha az alapvizsgát FASZA EREDMÉNNYEL tenném le, már taníthatnék is - az jó lenne, bár nem vagyok egy tanár-alkat... Mindegy, lényeg, hogy a geci kettes nekem nem kell, akkor már inkább buktassanak meg. Mondjuk Zolinak most se kellett kétszer mondani.

Aztán szolgálati közlemény: Maki elköltözik Gyöngyösre, ugyanis a Samsung-gyárban fog bérniggerkedni, szal amíg a 20emeletesben Gohan el nem intézi a netet, addig nélkülöznönk kell csodálatos egyéniségét és kiváló humorát. Ugyan nem sokat postolt a blogba, de nélküle meglehetősen nehéz lenne ennyi CUCCot összekaparni, szal várjuk vissza. Jut eszembe: anno még mangafordításba is belevágtunk, és mint Eien-Manga fordítócsapat, mindeddig 2 kötet mangával gazdagítottuk a hazai fandomot, akit érdekel, annak klikk ide meg ide. Elvileg folytatnánk, csak vagy Maki lusta megcsinálni a scripteket meg szerkeszteni, vagy nekem nincs időm a fordításra... bár ha most nyáron kapnék nyersanyagot az Ichigo-ból, folytatnám. Elvileg Barzol is beszállt, remélem, nem un bele XD. Ez egy olyan dolog, amit kedv nélkül nem lehet csinálni, aki foglalkozott már hasonlóval, az tudja, miről beszélek. Jó lenne befejezni, hisz akkor végre elkészülhetne ÉLETEM FŐMŰVE.

Fú basszameg, most látom csak, milyen hülyeséget írtam! ÚRISTEN! KAPJ MÁR A FEJEDHEZ, EMBER!!! ÉLETED LEGNAGYOBB ALKOTÁSA EGY SZAROS MANGAFORDÍTÁS LESZ?! Naigen, épp ez itt a baj... Nem akarok semmiféle EMÓ SZART idekeverni, de igazából az a gond, hogy a nagy anime-Japán-buli-kombó között ELFELEJTETTEM FELNŐNI. Pedig "az élet sokkal többről szól ám, mint holmi ostoba japán rajzfimek, hülye képregények és játékok" - hogy az egyik "kedves" csoporttársamat idézzem (és még a japán szakosok az animebuzik ROTFLOL). Úgyhogy le fogom törölni minden anime-manga-related cuccomat, kukába vágom az összes DVD-met, többé rá se nézek a PS-re, és mélységesen elszégyellem magam, amiért ennyi idősen kellett rádöbbennem, hogy basszátokmeg ELKÓTYAVETYÉLTEM AZ ÉLETEMET! Más KOMOLY, FELNŐTT emberek ilyenkor már a munkavállaláson, külföldi ösztöndíjakon gondolkodnak, én meg még mindig olyasmiken élvezkedek, minthogy JACKIE CHAN ÉS JET LI EGY FILMBEN SZEREPEL GECI!!! De ennek holnaptól vége: szépen varratok egy öltönyt, előfizetek a HVG-re, veszek egy aktatáskát, és én is KOMOLY, FELELŐSSÉGTELJES életet fogok élni. Komolyan veszem az iskolát, elhiszem a Híradót, közéleti eseményekkel kapcsolatban politikilag korrekt véleményt fogalmazok meg, hobbim a horgászat, az autók és a foci lesz, és mindenkit kurvára le fogok nézni, aki felnőtt fejjel hülyegyerek módjára még rajzfilmeket bámul.

Már nagyon várom a reggelt.

Nincsenek megjegyzések: