2008. június 19., csütörtök

Random stuff #3

Na gyerekek, a mai CUCCpost lesz, mivel jópár… khm… érdekes anyagot sikerült kikotorni a Zinternet mélységesen mély tárnáiból, melyeket még sohasem világított be az intelligencia fénye. Lássunk is neki:

Rögtön elsőre felteszem a kérdést: ha egy lakatlan szigetre száműznének, a képen látható két karakter közül melyiket vinnéd magaddal? A válasz természetesen szubjektív, mindkettő mellett szólnak érvek pro és kontra, de a LEGZSENIÁLISABB indoklást egy amerikai kolléga ejtette meg: „B obviously. You can fuck it all day long due to lack of brainz.” Nincs több hozzáfűznivalóm, EPIC WIN.

Azt mondják, a helyes ideológiai nevelést nem lehet elég korán elkezdeni. Tökéletesen egyetértek, ezért ajánlom minden leendő szülő figyelmébe ezt az  igen kreatív és fantáziadús LEGO-készletet. Mivel ilyen fontos kérdésben nem dönthettem egymagam, kikértem a téma legavatottabb szakemberének véleményét: lássuk, mit gondol a Führer.



Azt hiszem, ez mindenki számára elég meggyőző érv.

Aztán: Dance Dance Revolution. Komolyan gondolkodunk Excellel, hogy veszünk egy DDR-szőnyeget, bár amikor ezt megláttam, kicsit inamba szállt a bátorságom. Nem elhanyagolható adalék, hogy a kissrác 5 ÉVES GECI. Azt hittem, ennél DURVÁBBAT nem találok a témában, de hamarosan rájöttem, hogy a naivitás személyiségem gyenge pontja, és ha nem sikerül legyőznöm, könnyen rámehet az egész életem, ugyanis ezt megpillantva kb. ilyen idegállapotba kerültem. De BASSZÁTOKMEG még soha nem röhögtem akkorát DDR-en, mint ennek a videónak a végén. ÁÁÁÁÁÁ!!!!

Ezenfelül még néhány CUCC, a teljesség igénye nélkül: ezen szörnyülködtem egy jó nagyot, míg a következőn igen kiadósat MÓKÁZTAM. Ya és persze Azumanga & Evangelion: mindkettő kihagyhatatlan, különösen, hogy ez deluxe-packként egyszerre tartalmazza mindkettőt.

Végezetül a bizonyíték, hogy az „Alkonyatblog” név talán túlontúl lightos az itt megjelenő tartalmakhoz képest: mert ami itt szerepel, az már messze túlmutat a naplementén. Ez már nem alkonyat, hanem maga a sötét éjszaka, ahol csak a pokol tüzei világítanak lentről: rátok várnak, kedves kérdésfeltevők. Csak egy random kiragadott példa:

"Ha egy nő szexel egy kutyával és nem védekezik, terhes lesz?"

Persze. Goofy is így született.


Volna még más is, de asszem mára bőven elég lesz ennyi, nem akarom senki testi épségét tovább veszélyeztetni.

CSÁ.

Nincsenek megjegyzések: