2008. október 13., hétfő

Őszi AnimeCon - röviden

Már megint jó rég nem írtam… Animecon.

Mégis voltunk AnimeConon. Az biztos, hogy soha többé nem iszok Con előtt (ROTFLOL), mert hajnal ötkor kellett volna menni a jegyért, én meg még du. 4-kor is döglöttem, valami iszonyatos másnapossággal szenvedve. Rudi nem vitte túlzásba, ezért szerencsére délelőtt 10-re fel is kászálódni, Maki különleges képessége meg valami extra alkohol-lebontó lehet, mert rohadtsokat ivott, de délelőtt már semmi baja nem volt. Hiába na, edzésben van.

Naszóval előző tapasztalataink alapján azt hittük, hogy ha délre érünk oda, már esélyünk se lesz jegyet kapni, de Rudi addig erősködött, míg végül is kimentek – nélkülem. Erre 2 órakor jön a telefon, hogy van jegy, menjek. Aztarohadt de nehéz volt összeszedni magam! Be is értem fél 5-re, Barzol is ott volt már, így természetesen az első utunk egy kocsmába vezetett, majd 8-kor vissza az Afterpartyra. 1. kérdés: mondja már meg valaki, miért nem lehet a hátsó résznél, az udvaron elkeríteni részt a dohányosoknak, hogy ne mindig a főbejáraton kelljen ki-be szaladgálni? Koncerten is így van? Mindegy, lényeg hogy voltam a ParaPara táncbemutatón, ahol SUPER EUROBEAT zenékre buliztak!!! Ami kurvajó, és ha valaki tud olyan partit itt Pesten, ahol egész éjjel ilyen zenék mennek, legyen szíves szóljon már. THX. És végre először életemben bulizhattam a Zetsubou Billy-re. Már ezért megérte az 1500 Ft, mást ugyanis nem nagyon láttam a Conból, de ez már az én hibám. Iszonyatosan fáradt voltam, de az eddigi tapasztalatok alapján túl sok mindenről nem maradtam le. A cosplayesek, már akiket láttam, elég jók voltak, leszámítva néhány elbaszott gyökeret. Ya meg kaptunk ingyen ölelést is XD. A nap fényét tovább emelte, hogy Maki délutánra iszonyatosan berekedt, így mire odaértem, már elég komoly Don Corleone-s akcentussal tudott csak beszélni, amin szétröhögtük magunkat.

Itt kérném meg kedves barátaimat, hogy pár sör után is jó lenne, ha képesek lennének MODERÁLNI MAGUKAT, mert ha ez nem sikerül, többet nem fogok velük menni. Semmi kedvem leégetni magamat. Akinek nem inge, ne vegye magára, de akinek inge, AZ ÖLTÖZKÖDJÖN MÁR FEL VÉGRE! ENNYI.

Nagyjából végeztem is, a többi nem túl érdekes, kb. reggeltől estig iskolában vagyok, amikor meg nem, akkor tanulok, esténként még végigolvasom a kuruc.infót, aztán alvás. A mostani hét azért kivétel volt, mert szerdától péntekig a NATO-konferencián info-pultoskodtunk, meg mindenféle fontos embereket kellet kísérgetni. Legjobb: a francia delegáció valahol elhagyta De la Ponte tábornokot, és nekem kellett előkeríteni – hát hol máshol akadtam volna rá, mint a vezérkari főnökök party-hajóján. Ő is tudja, hogy kell élni.

Amúgy nemkevés dolog lenne még, főleg hogy napközben egy csomó dolog eszembe jut, amiről írni kellene, de mire este gép elé kerülök, elfelejtem. Rengeteg, CUCCokkal kapcsolatos posttal is adós vagyok (BATMAN VS. PREDATOR), majd pótolom. Persze vannak nagyobb horderejű dolgok is, pl véget ért a CODE GEASS, amiről szintén meg fogok emlékezni, valamint egy ezektől kissé komolyabb (és a maga nemében DURVÁBB) téma, de majd meglátjátok. Addig is nézzétek az új Tekken 6 – Bloodline Rebellion trailerét, eléggé odabasz.

iPic unrelated: iMai.

Nincsenek megjegyzések: