2009. március 26., csütörtök

Jó rég nem voltam

MIVAN

Nem postoltam mostanság, mert nem nagyon volt miről. Na ez azért így nem teljesen igaz, mert pl. a csóróság továbbra is pusztít, lassacskán veszélybe került a mindennapi cigim és a hétvégi söröm is, valamint minden kedden és csütörtökön agyfaszt kapok a számvitelgecitől, nagyon nem jön be az a szar, kurvára nem tudom mi van, bezzeg pénzügyön fejből vágtam az összes kamatlábat meg minden picsát. Szerencsére ahogy közeledik a tavasz, kezdenek éledni a promóciós gyíkok is, pl. tegnap is felhívott egy gyökér, hogy menni kéne Sony plazmatévét eladni, fix+jutalék, csak sajna folyton hétvégén van, így nem biztos hogy be tudjuk vállalni a felnémeti túrák miatt, de majd meglátjuk.

Animu-fronton továbbra is folyamatosan csökkentem a pozícióimat, az egy Soul Eateren nem is nézek semmit (najó, GRAPPLER BAKI ALAP), viszont Maki bedobott a héten egy ilyet: Evangelion: 2.0 You Can [Not] Advance, the second film in Hideaki Anno and Khara's theatrical remake of Gainax's Neon Genesis Evangelion television anime series, will open on June 27 in Japan.. Navégre bazmeg, már aszittem sose lesz konkrét időpontja. Fel is ugrottam a 4chanra, amit szintén hanyagolok mostanság (naigen, a japán rajzfilmek nem nagyon férnek össze a komoly üzletember-életvitellel, mostanság inkább DDR-számokat szelektálok R), ahol a professzor urak ismét nem okoztak csalódást, az egyiknek megint sikerült egy ilyen örökbecsű klasszikust küldenie az éterbe: „The whole EVA is about Asuka, because Asuka is Anno’s deam girl, while Shinji is Anno’s penis.” TOTALLY AGREED.

Jaigen, legfontosabb: tegnap ráleltem a VILÁG LEGDURVÁBB BLOGJÁRA. Maga az ISTEN írja, és nemkevés erőfeszítésembe került, hogy tele ne fossam a susogós melegítőgagyámat a röhögéstől, miközben ezt olvastam. Amúgy érdemes elejétől a végéig kiolvasni, nem kevésbé EZT a szintén zseniális irodalmi alkotást, mely a tardai keményarcok mindennapjait mutatja be. Nem is értem, hogyan tudtam eddig fennmaradni ezen lelki tápanyag nélkül. Köszönettel is tartozom nekik, különösen hogy rányitották a szememet: bőven van még hová fejlődnie az Alkonyatblognak.

Najóvan, ennyi voltam mára, CSÁ.

IPic unrelated, valami BASZOTT FÉRFIASAT akartam, de nem volt semmi kemény az archívumban, így kaptok helyette egy picsát:
iSexy No. 1.

5 megjegyzés:

david santos írta...

Wonderful!!!
Really beautiful posting!!! Congratulations!!!

terika írta...

Izomtibi oldalán kihagytad a "tibiről" részt... XD

david santos meg egy komoly arc úgy látom. :D

Dr. Kocsis László írta...

Tisztelet az elvtársnak!

Frissült a blogunk címe, kérjük petícionálja át a ránk mutató linket http://naczivadasz.com -ra.

Köszönjük, Elhati!

Névtelen írta...

Szevasz tesó!

Már megint jó rég nem voltál. Élsz még?

Barzol

Surci írta...

Yo Barzol!

Hogyne élnék, csak mostanság mindenféle okok miatt elég keveset foglalkoztam animékkel és hasonlókkal. A blog anno egy animu-mango-baromság blognak indult és nem igazán szerettem volna elvinni más irányba, ezért nem postoltam újabban. Bár azért van pár CUCC, ami érdemes lenne a közfigyelemre, így lehet hogy összedobok pár új postot hamarosan.

Amúgy lassan jó lenne má inni, csak most le vagyok égve kicsit (szokás szerint R).